Espresso

Har precis fått en Gaggia classic Espressomaskin.
Det bryggs en hel del kan jag säga och varje kopp blir himla god. Så nästa gång Wille med familj kommer ner ska de få en god kopp espresso gjord av en riktigt bra Barista ( alltså jag då ). Annnars går jag en 5 veckors kurs i social psykologi för tillfället ( not so funny ). Och bilens turbo har rasat kostar BARA 15000:- . Men jag och familjen är friska och det är ju huvudsaken. Ha det så bra .

PS . Wille krama familjen från oss alla

Kommentarer
Postat av: Wille

Va kul med en Espressomaskin, ser fram emot det när vi kommer ner. Trist med bilen borde kanske sälja den verkar ju bara gå sönder hela tiden. Ha det riktigt gött min vän krama familjen från mig

2008-09-30 @ 06:08:52
URL: http://bt.wilens.se/#home
Postat av: Kirre

Jag har inte blivit lurad Djurgården är det bästa laget.



Kram Kirre

2008-09-30 @ 13:40:35
URL: http://www.wilens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0